(050) 307-26-62 (МТС),
(067) 307-26-62 (Киевстар),
0 (800) 605-612 (Бесплатно)

Заказ звонка

*
*

Шини, які були у використані

Шини, які були у використані

Торгівля БВ шинами поступово відходить від принципу "без лоха - жизнь плоха". Змінюється сама структура продажів.

Яким чином шини потрапляють в Україну:

  • найдешевший - фурами, як вторсировина, собіварітсть доставки складає десь 1,5 євро за шт. Канал доступний не для всіх, потрібно пройти певні процедури на митниці;
  • до кордону з Польщею і там на "перекид" бусами, логістика коштує до 5 євро;
  • БВ шини багато хто возить з непрофільних. Гонщики авто, водії вантажівок, дуже багато хто - вертаються додому, кидають пару шин. Логістика дорівнює - 0 грн.
  • думаю, є ще варіант - офіційний, але по ньому працюють виключно у вантажному сегменті. Офіційний значить, що з кожної БВ шини сплачується додаткове ввізне мито.

Оскільки зустрічається лише пара пропозицій з ПДВ, то значить, що 90%  БВ шини в Україні без розмитнення. Відповідно при роботі на "білу" - це буде зовсім інший ринок і умови гри на ньому.

Ціна на всю БВ шину, яка є в Україні (незалежно від розміру і бренду) поступово починає коштувати 500грн - 1000 грн. Але частина торгівців використаних шин, ніяк не хоче миритися з реальністю і виставляють фантастичні ціни. Тобто хочуть продати стару шину за ціною нової. Ну і розповідають, що шина, яка має десятирічний вік - як "нова".

Джерело БВ шин - Євросоюз:

  • БВ шини в Європі коштують від 5 євро до 15євро ( така дорога ціна, як 15 євро є в тому випадку, коли покупець сам відбирає певні типорозміри)
  • всі продавці БВ шин пропонують "ростовку", пропонують певну кількість шин в кожному діаметрі ( дуже неохоче йдуть на замовлення по типорозмірах і тоді сильно підінмають ціни);
  • великі німецькі оптовики мають найнижчу ціну, але працюють тільки по "ростовках";
  • активно почали наші возити шини з Іспанії, Італії - шини з глубокими протекторамиі не сильно старими ДОТами, проте сонце їх сильно "вбило" оскільки більшість шин зберігаються під відкритим небом.

Собівартість + логістика і собівартість шини на місцевому складі складає від 11 євро до 22 євро по легковій шині.  Відповідно ще 5 євро заробітку і роздрібна ціна складає від 460 грн до 800 грн. Фактичні ціни більші, проте конкуренція підсилюється, шини заїзджає багато.

По "бусівським" типорозмірам є дефіцит, і ціни в цьому сегменті вищі, відповідно і заробітки можуть бути в два рази вищими, ніж в легковому сегменті. Дефіцит викликаний тим, що популярні типорозміри в нас - не найти в Європі. 225/70R15C, 195R14C, 195/70К15С там дуже мало авто, які їздять на цих шинах. Тільки недавно почали з’являтися 235/65/16С та інші «С»-ешки в 16" діаметрі.

Вантажна група. Ціни в Польші є дорогими, шина невисокої якості (в більшості своїй вже нарізана). Якщо брати інші країни Євросоюзу, то дорога логістика вимагає закупки партії на цілу фуру, щоб була вигідна продажа. Висока ціна на БВ вантажні шини викликана тим, що німецькі компанії купують каркаси в необмежених кількостях. Проте китайські виробники тиснуть цінами на виробників Readtread і вони змушені купувати каркаси дешевше і тут встапають в гру закупщики БВ шин.

Водії вантажівок вже давно зрозуміли, що це хороший бізнес і мають свої «прикромлені точки» як закупівлі закордоном, так і продажу в Україні. Успішні продавці БВ вантажних шин в Україні, об’їзжають фірми, шиномонтажі і самі відбирають шини, самі привозять в Україну, самі їх продають. Оскільки все роблять самі, то дуже гнучкі в ціноутворенні, можуть надавати відтермінування оплати, до місяця, постійним клієнтам.
01.04.2017

Возврат к списку