Шини для автобусного транспорту Шини для автобусного транспорту
Новий міський транспорт радує мешканців, одним із нововведень до побажань у технічній частині
тролейбусів та автобусів є зручність пасажирів при посадці та висадці в транспорт. Для досягнення зручності
при вході в транспорт виробникам довелося вдатися до кількох конструктивних змін: опустити підлогу та
укомплектувати нижчими шинами профілю. Шини для низькорамних автобусів та тролейбусів
використовуються у розмірі 275/70R22.5.
На складах нашої компанії присутні шини двох торгових марок з невеликими відмінностями в типі малюнку
протектора та технічні характеристики:
275/70R22.5 - 16PR HS205 TAITONG 148/145M
275/70R22.5 - 18PR GR612 GREFORCE 148/145M
Різниця в нормі шару вказує на те, що шини tm Greforce в конкретному порівнянні по своїй конструкції
міцніші. Але у підборі та виборі шин для тролейбусів та автобусів не варто шукати у когось більше індексу,
варто вивчити документацію від заводу виробника техніки якої ці шини вибираються.
Також на автобусах використовується розмір шин 295/80R22.5, а на автобусах марки Богдан 215/75R17.5 у
цих розмірах компанія УкрТехПром пропонує шини:
215/75R17.5 - 18 PR GR612 GREFORCE 135/133J
215/75R17.5 - 16PR HS205 TERRAKING 126/124М
295/80R22.5 - 18PR GR662 GREFORCE 152/149M
295/80R22.5 - 18PR HS101 TERRAKING 152/149M
На тролейбусах зразка ЗіУ-9 експлуатувалися шини у розмірі 12.00R20, які так само в наявності на
основному складі корпорації УкрТехПром.
12.00R20 (320R508) ВД-304 У-4 , 18 нс
На автобусах «Екарус» популярним типорозміром є 11.00R20
Які б шини Ви не обрали, завжди до цього процесу потрібно підходити виважено і враховувати всі фактори
як технічних умов так і експлуатаційних умов. У цій нелегкій справі завжди готові прийти на допомогу
фахівці шинної компанії, центральний офіс якої розташований у місті Дніпро та широкою мережею філій.
Рульові шини TERRAKING Рульові шини TERRAKING
В наш час найбільш популярними стали шини радіальної конструкції, їх часто
позначають як: ЦМК (цілнометалокордна), так як в експлуатації вони досягають
більш високих показників. Унікальність конструкції, менша кількість шарів ниток
корду, а також наявність брекерного шару уберігають шину від деформації під час
руху під час кочення. Зменшені втрати на кочення, нагрівання шин під час
експлуатації нижче ніж у діагональних шин - це також позначається на довговічності
та надійності експлуатації покришок для вантажних автомобілів.
Особливістю від легкових автомобілів у шин на вантажні автомобілі є те, що на
різних осях встановлюють шини за призначенням та застосуванням. Досвідчені
механіки та водії чудово обізнані про ці осі та особливості, які необхідно
враховувати при виборі шин для кожної з них. Навантаження і сили у русі на колеса,
у різних позиціях різних осях відрізняються, відповідно і вимоги до них різні.
Тепер про застосовність: рульова вісь (зустрічається назва керована), провідна
(тягова або приводна) та причіпні осі. Шини відповідно ділять на кермові, провідні
та причіпні. Природно існують універсальні шини, які мають можливість бути
встановленими на будь-яку з осей транспортного засобу, але перед застосуванням
варто ознайомитися з пролонгацією для шин.
Шини на напівпричепі або на причіпній осі піддаються в основному впливу
поперечних сил: вага вантажу та напівпричепа. Шини на тяговій осі вантажного
автомобіля додатково беруть він силу дії тертя. Рульові шини відповідають за
курсову стійкість, при вивороті керма на них діє сила, яка збільшує навантаження на
плечову область шини. Зважаючи на ці нюанси виробники шин рекомендують
бортувати шини на ті осі транспортного засобу, для яких вантажні шини були
виготовлені. Що ж до використання універсальних шин потрібно переконатися
відповідно до норм шарування, індексів навантаження/швидкості та порад
виробника вантажних покришок у можливості застосування у вибраному діапазоні.
У цій статті розберемо, як правильно вибрати кермові вантажні шини.
За рахунок особливостей конструкції:
- мають чіткі рульові реакції, це забезпечується 4-5 рівними, паралельними блоками
протектора вздовж всієї шини.
- комфорт у вигляді тихої їзди, що досягається завдяки тим же блокам протектора.
- Наявність ламелей забезпечує нормальну роботу в зимових умовах.
На прикладі розглянемо кілька варіантів кермових вантажних шин:
215/75R17.5 16PR 126/124М TL HS205 TERRAKING
Як зрозуміти, що дана шина для встановлення на рульову вісь автобуса богдан?
Тільки з власного досвіду або за допомогою експерта у вантажних шинах. Але ми
розберемо повністю всі параметри.
215(ширина шини в мм)/75(% висоти профілю шини від її ширини)R(Radial,
радіальний каркас шини)17.5(посадковий діаметр шини на диск)
16PR (норма шаровості, це співвідношення до діагональних шин, тобто корд міцний
як у діагональної шини при використанні 16 шарів)
126/124 (індекс навантаження, є відповідна таблиця, 126 = 1700/124=1600, але чому
дві цифри в індексі, більший індекс навантаження потрібно враховувати при
установці по одній шині на вісь з кожного боку транспортного засобу, менший індекс
при установці шин на спарку)
M (індекс швидкості, також відповідає за таблицею 130 км/год)
TL (tubeless, шина виготовлена та готова до застосування без використання камери)
HS205 (модель шини, саме тут кожен виробник ховає призначення шини, тип
рисунка протектора)
TERRAKING (бренд виробника)
Підводячи підсумки статті, рекомендуємо при виборі вантажних шин звертатися до
фахівців нашої компанії, повз свій досвід у шинах на складах підприємства завжди в
наявності величезний асортимент шин на будь-який смак.
Встигни купити за низькою ціною Встигни купити за низькою ціною
Встигніть купити сьогодні за низькою ціною. З понеділка підвищення цін
УкрТехПром і новий бренд HABILEAD УкрТехПром та новий бренд HABILEAD
Shandong Huasheng Rubber Co, Ltd – професійний виробник шин. Компанія була
заснована в 1995 році, на даний момент займає площу 550 000 квадратних метрів і
налічує понад 4500 співробітників. Основне виробниче обладнання компанії
привезене із Японії, Америки, Німеччини та Італії, які є світовими лідерами.
Продукція заводу пройшла кваліфікацію ISO900, CC Китаю, ISO / TS 16949: 2009,
ASOBGCC у Саудівській Аравії та INNMETRO у Бразилії. Крім того, технічні показники
нашої компанії досягли Американського стандарту DOT та Європейського Союзу ECE.
Shandong Huasheng Rubber Co, Ltd займається інноваційними технологіями,
маркетингом, виробництвом та корпоративною культурою для випуску
високопродуктивних шин та прагне стати успішним лідером як у країні, так і у всьому
світі.
Корпорація УкрТехПром стала офіційним дилером торгової марки HABILEAD
На даний момент є такі шини:
155/70R13 H202
175/65R14 H202
185/60R14 H202
195/65R15 H202
205/55R16 H202
205/60R16 H202
215/60R16 H202
235/60R16 RS21
235/70R16 RS21
LT235/75R15 RS23
195/70R15C RS01
225/70R15C RS01
185/75R16C RS01
235/65R16C RS01
Сертифікати
function myFunction() {
var x = document.getElementById("myDIV");
if (x.style.display === "none") {
x.style.display = "block";
} else {
x.style.display = "none";
}
}
Безкоштовна доставка шин Terraking,... Безкоштовна доставка шин Terraking, Taitong, GREFORCE
При замовленні шин торгової марки Terraking, Taitong, GREFORCE безкоштовна
доставка транспортною компанією SAT
УкрТехПром та новий бренд Greforce Корпорація УкрТехпром стала офіційним дилером торгової марки GREFORCE, а
також залишилися Armforce, Annaite, Neoterra, PowerTrack, Terraking, Taitong. Шини
торгової марки Greforce виготовляються на фабриці Shandong KAIXUAN Rubber, яка
була заснована у 2014 році, належить Yuelong Tire Group Co Ltd. Загальна сума
інвестицій склала 0,5 млрд. USD.
Виробнича потужність заводу складає 3,6 мільйона комплектів високоякісних сталевих
радіальних шин.
В даний час виробляє три основні бренди: GREFORCE, DEEMAX та LANWOO, які
покривають шини для середніх та далеких, ближніх та середніх дистанцій,
гірничодобувної промисловості та легких вантажівок.
На даний момент є широкий асортимент шин:
215/75R17.5 GR612 PR18 GREFORCE
215/75R17.5 GR678 PR18 GREFORCE
235/75R17.5 GR612 PR18 GREFORCE
235/75R17.5 GR678 PR18 GREFORCE
245/70R19.5 GR612 PR16 GREFORCE
245/70R19.5 GR678 PR16 GREFORCE
255/70R22.5 GR612 PR16 GREFORCE
295/80R22.5 GR662 PR18 GREFORCE
295/80R22.5 GR678 PR18 GREFORCE
315/70R22.5 GR662 PR18 GREFORCE
315/80R22.5 GR661 PR20 GREFORCE
315/80R22.5 GR678 PR20 GREFORCE
315/80R22.5 GR679 PR20 GREFORCE
385/55R22.5 GR666 PR20 GREFORCE
385/65R22.5 GR666 PR20 GREFORCE
Порівняльний тест Premorri ViaMaggiore Z... Порівняльний тест Premorri ViaMaggiore Z Pluse та Premorri ViaMaggiore. Ця модель
виробляється компанією "Росава". ViaMaggiore Z Pluse – це нова високотехнологічна
шина, яка не схожа на жодну іншу модель шин, що випускаються на потужностях
нашого вітчизняного виробника в Білій Церкві.
Дана модель шини має асиметричний малюнок протектора, що дозволяє забезпечити
відмінні зчіпні властивості з дорожнім покриттям, а також забезпечити хорошу
керованість автомобіля. Premorri ViaMaggiore Z Pluse добре проявляє себе на снігу та
льоду, а також на мокрому та сухому асфальті. Для виробництва шини
використовується спеціальна зимова силіка, яка зберігає за різних зимових
температур еластичність протектора, а також високоякісний індонезійський каучук.
Під час розробки асиметричного малюнка протектора вдалося досягти відмінних
зчіпних властивостей під час маневрів. Плечові блоки зробили жорсткішими (на фото
«1»), а на внутрішніх збільшили кількість канавок для покращення властивостей
відведення снігової каші та води з плями контакту шини з покриттям (на фото «2»).
Для ефективнішого відведення снігу та води було добілено дві великі поздовжні
канавки. Також вдалося покращити курсову стійкість за допомогою додавання 3D
хвилеподібних ламелей на центральному ряді блоків (на фото «3»). У центральному
ряді знаходяться спеціальні «кишені», які розташовані між блоками, які сприяють
більшому поглинанню кількості снігу та води (на фото «4»). Різкий ухил граней між
центральними блоками забезпечує очищення канавок від снігу, що налип.
Плечові блоки ViaMaggiore Z Pluse були зроблені з кутовою кромкою відповідно до
«скандинавських» зимових шин для суворих снігових зим. Для поліпшення тягового
зусилля під час руху снігом у кожному блоці збоку було додано поглиблення.
Дана модель виробляється в 16 типорозмірах з посадковим діаметром від 15 до 18
дюймів, індекс швидкості Н.
Premorri ViaMaggiore Z Pluse тестувалася на автомобілі Seat Leon, а порівнювалася зі
своєю попередницею Premiorri ViaMaggiore. Тести проводилися на керованість та на
гальмівні властивості. Тести проводилися на сухому асфальті та на снігу.
Гальмівні властивості на льоду перевірялися під час екстреного гальмування зі
швидкістю 25 км/год. Зупинний шлях на сухому асфальті заміряли під час гальмування
зі швидкістю 80 км/год. Тест на керованість проводився під час їзди змійкою. Під час
випробувань ми отримали такі результати:
Думка:
Насамперед, я хочу зупинитися на характеристиці, на яку відразу ж звертають увага
автовласники. Йдеться про галасливість. Нова шина Premiorri ViaMaggiore Z Plus
виявилася абсолютно тихою, що її кардинально відрізняє від попередниці, яка в
деяких розмірах (особливо 205/55R16) є джерелом додаткового шуму.
Що стосується гальмівних властивостей, то на сухому асфальті та на снігу вони
покращали, а на снігово-льодовому покритті виявилися несуттєво гіршими (див.
графіки). Але в останньому випадку є одне «АЛЕ». Якщо врахувати, що ця шина
розрахована під більш преміальні авто, які зазвичай важчі за середньостатичні
моделі, то і на льоду ефективність гальмування буде більшою, тому що при більшому
навантаженні у цієї шини більш ефективно працюватимуть ламелі. Новий малюнок
протектора з явно вираженими великими блоками та канавками виявився ефективним
і у тесті перевірки тягових властивостей на снігу. З власного досвіду можу припустити,
що вище у новинки та стійкість до слеш-пленінгу та аквапланування.
Якщо в цілому проаналізувати баланс характеристик, то Premiorri ViaMaggiore Z Plus
однозначно стала кращою за попередницю Premiorri ViaMaggiore. Тому я її
рекомендую всім, кому потрібна доступна зимова шина з добрими характеристиками.
Історія компанії Petlas Історія компанії Petlas
Шини Petlas є одним із провідних турецьких брендів. Компанія Petlas має унікальну
історію, пов'язану із конфліктною ситуацією на Кіпрі в середині 1970-х років.
Політична та військова напруга на острові Афродіти виникла з початку 20-го століття. Кіпр
перейшов від Великобританії до об'єднання з Грецією, потім пережив громадянську війну
між Грецією та Туреччиною, що 1983 року призвело до проголошення Турецької
Республіки Північного Кіпру.
Хоча цей греко-турецький конфлікт був частково врегульований у 1974 році, обидві
сторони продовжували зберігати сильну військову присутність з обох сторін. Це призвело
до того, що турецька авіація, задіяна на Кіпрі, мала проблеми з поставками: зокрема, був
брак авіаційних шин.
У відповідь на дефіцит, почалося формуватись державний Petlas, завдання якого було
задовольнити потреби турецьких ВПС в авіаційній шині. Петлас був частиною великого
урядового проекту - нафтохімічного холдингу Петрокімя, скороченого Петкім. У 1971 році в
Чанаккалі почали діяти перші заводи з виробництва гуми та пластмас. Через п'ять років у
східній турецькій провінції Елязиг був налагоджений завод з виробництва шин Petlas.
Закордонне партнерство
Крім постачання турецької армії, заводу було також доручено задоволення потреб
автомобільного виробництва країни, що розвивається. 1976 року Petlas дебютували на
цивільному ринку, пропонуючи свої перші автомобільні шини.
У 1977 році компанія підписала контракт на модернізацію виробництва та впровадження
нових технологій. Цього було достатньо, щоб переконати японський консорціум, що
складається з Yokohama, Kope Shell та Sumitomo, зробити інвестиції у виробництво. Завод
Petlas було модернізовано, і японські інвестори також надали необхідні технології та
дизайнерську підтримку.
У 1981 році Petlas розпочав співпрацю з шинною компанією Barum. Крім технологічного
співробітництва Petlas також отримала вигоду від дистриб'юторської мережі Barum, яка
дозволила експортувати шини компанії по всій Європі.
Приблизно в цей же час компанія все ще виконувала свої зобов'язання перед
виробництвом в армії, і в 1981 Petlas підписала ліцензійну угоду з Dunlop на виробництво
авіаційних шин.
Проблеми приватизації під час рецесії
До кінця 80-х років Petlas довелося зіткнутися з економічною рецесією, що вразила
Туреччину. Це спричинило стагнацію інвестицій, що сповільнило розвиток бізнесу
протягом 90-х років.
Одним із виходів з економічних проблем Туреччини була приватизація галузей
промисловості. У 1994 році пошук інвесторів не привів до очікуваних чи необхідних
результатів, і завод компанії ненадовго зупинив все виробництво, з можливістю переходу
в режим очікування. До 1997 року завод працював лише з 30-40% потужності.
У цей момент бренд Petlas був зрештою викуплений Kombassan Group. Однак, це не
означало кінця проблем для виробника шин. Протягом наступних 8 років нові власники не
змогли повернути компанії її минулу славу через брак інвестицій та модернізацію. Завод
працював лише на 50-відсоткової потужності, і це обмежене виробництво означало, що
фірма не могла ефективно конкурувати на внутрішньому ринку шин із зарубіжними
конкурентами.
Повернення ринку
У 2005 році компанія зазнала чергової трансформації, коли вона була придбана Abdulkadir
Ozcan Group. У рамках цієї нової структуризації Petlas отримав остаточну ін'єкцію майже
50 мільйонів доларів. Протягом наступних 2 років асортименти продукції Petlas були
повністю перероблені з упором на шини для легкових автомобілів і легких вантажівок. До
кінця 2009 року фабрика зросла з 900 осіб до майже 1500 осіб. Завод, який також був
значно модернізований та розширений, повернувся на повну потужність. Окрім
виробництва шин, Petlas також запустила власну лінію автомобільних дисків та
акумуляторів.
Сьогодні Petlas є вітчизняним брендом номер один на турецькому ринку. Однак їм також
удалося працювати разом зі своїми міжнародними торговими контактами. Наприклад,
їхнім партнером у Туреччині є шини Pirelli, а Petlas є найбільшим дистриб'ютором цієї
продукції в країні. Мережа продажів Petlas також використовують такі бренди, як Toyo,
Hankook і Maxxis.
У свою чергу, шини Petlas експортуються по всій Європі і навіть на Близький Схід,
останній з яких є найбільшим ринком компанії. Petlas має більш ніж 2000 точок поширення
на Близькому Сході, став одним з провідних гравців у цьому регіоні.
За оцінками правління Abdulkadir Ozcan Group, найближчими роками подальші інвестиції в
Petlas можуть становити до 170 мільйонів доларів, при цьому чисельність робочої сили,
згідно з прогнозами, зросте приблизно до 2300 осіб.
Протягом усього цього Petlas залишається єдиним виробником шин для літаків на
турецькому ринку, і вони, як і раніше, забезпечують ВПС цією продукцією. Крім того,
компанія також створила спеціальні моделі шин для наземних військових транспортних
засобів та експортувала шини, призначені для використання на винищувачах F16.
UTP починає виробництво шини 21.00-33... Корпорація УкрТехПром розпочинає запуск у виробництво шину 21.00-33 ВФ166АМ під
власною торговою маркою UTP. Дана модель призначена для автомобілів великою та
особливо великою вантажопідйомністю. Має відмінну зносостійкість і високу прохідність.