• Исходный типоразмер
    /
    R
    Новый типоразмер
    /
    R
    Подобрать шины
      Ширина шины, мм Высота профиля, мм Внутренний диаметр, мм Внешний диаметр, мм
    Исходный 175 123 330 575
    Новый 185 139 356 633
    Разница 10 16 26 58
    Дорожный просвет изменится на 29 милиметров
    Показания спидометра: км/ч
    0
    300 км/ч
    Реальная скорость: 159 км/ч
    Погрешность: 9 км/ч
Регіональні представництва:
Виберіть найближчу філію зі списку:

Диски в Україні Диски в Україні
Раніше наближення затяжних свят відзначалося різким зростанням попиту на шини, хоч і короткостроковим. Українці збиралися в гості до родичів, у відпустки та несподівано згадували, що нові шини – це запорука безпеки та швидкої можливості дістатися місця призначення, а також благополучного повернення додому. Постачальники легкових шин завжди чекали на Великдень та травневі свята не тому, що люблять відпочивати, а тому що це був період хороших продажів. Однак, 2017 показав, що реально і на старих шинах переїздити, чи можливо подорожувати не тільки на авто - враховуючи вартість палива. Завдяки капризам погоди на зимовій шині більше шансів потрапити у потрібну точку. 2017 – це сезон не лише шинників, а й для продавців дисків. Причому, з весни це був пік продажів легко-сплавних дисків. Після сірої зими багато хто прагне легкості та яскравості, хочуть виділитися в потоці машин. Падіння купівельної спроможності автомобілістів змінило структуру продажів у сегменті дисків. Навпаки продавці сталевих дисків отримали кращі показники у продажах, ніж у легкосплавних. Додатковий поштовх до продажу саме сталевих дисків спричинив поганий стан українських доріг. Експортери китайських сталевих дисків на сьогодні – лідери у продажах. У Західних областях України інша картина: Близькість кордону змінює попит у регіоні. Заможна частина населення регулярно виїжджає на «шопінг» до Польщі, де має можливість за копійки взяти бу диски на різних придорожніх розбірках; Авто на "литовських/польських номерах" змушені їздити в Польщу також (підлога Волині перетинає кордон раз на 10 днів) -а для того, щоб повернути витрачені кошти на дорогу везуть всякий мотлох в Україну, в тому числі і диски (як сталеві, так легко-сплавні) після чого їх продають за невеликі гроші. Усі знають про сталеві диски з Кременчука, але мало хто знає, що у Харкові є також виробник сталевих дисків. Всі хто пробував працювати з ПАТ "Кременчуцький колісний завод" на власному досвіді відчув, що таке працювати з виробником і де увагу до потреб покупців, особливо в дрібних. Так от, у Харкові виробництво молоде і зорієнтоване на клієнта. Єдине, що асортимент не такий великий, як того вимагає Український покупець. Однак у заводу все попереду. Ціни на диски можна порівняти з китайськими, якість краща. А якщо не так, завжди можна звернутися до виробника без посередників, або просто заїхати в гості. Ну і головне товар – Made in Ukraine це просто приємно продавати продавцю.
Шини МАЙБУТНЬОГО від Goodyear Шини МАЙБУТНЬОГО від Goodyear
Компанія Goodyear постійно радує своїх споживачів новинками та цікавими розробками автомобілістів усього світу. Ось і зараз не обійшлося без відвертої сенсації, причому одразу у двох напрямках. Перше - ми змогли побачити і навіть "помацати" прототип шини майбутнього, колесо здатне під час руху заряджати батарею автомобіля. Виходить - що далі ви їсте, то більший заряд вашого авто. Неймовірно, але це стало можливим завдяки п'єзоволокнам, вмонтованим в обід колеса. Під час тертя шина нагрівається і ці волокна перетворять теплову енергію на електричну. Поки не розголошується скільки саме енергії виробляють 4 колеса, але компанія повідомляє, що власнику електромобіля значно рідше виникатиме необхідність підзарядки авто. Друге - з'явилася шина Goodyear Triple Tube і, звичайно, ми розуміємо, що це поки тільки концепт. Ця шина має кілька повітряних камер і сама може підлаштовуватись під якість покриття або дорожні умови. Все це стало можливим завдяки автоматичному регулюванню тиску.
Індикатор обкатки шипів Індикатор обкатки шипів
Обкатування. Перед початком експлуатації шипованої гуми зверніть увагу на індикатор обкатки довкола шипа. Зникнення цього індикатора свідчить, що обкатка закінчена. Перші 500 кілометрів варто їздити у спокійному режимі, утримуючись від сильних прискорень, раптових гальмувань та надто різких маневрів.
Рейтинг зимових шин 2017-2018 року Рейтинг зимових шин 2017-2018 року
Рейтинг зимових шин 2017-2018 року Рейтинг зимової гуми сезон 2017-2018 рр.: 1 місце. Nokian Hakkapeliitta 9 2 місце. Continental Conti lce Contact 3 місце. Pirelli Winter Ice Zero 4 місце. Nokian Nordman 5 місце. Nokian Nordman 4 6 місце. Goodyear Ultra Grip Ice Arctic 7 місце. Gislaved Nord*Frost 100 8 місце. Hankook Winter i*Pike RS W419 9 місце. Formula Ice 10 місце. Michelin X-Ice North 3 Тут наведено короткий звітний аналіз зимової гуми для тих, хто не може витрачати багато часу на скрупульозний аналіз. Випробування проводилися на змішаному покриття із присутністю як крижаних, так і снігових ділянок. У будь-якому випадку вибір завжди залишається за Вами, але щоб Ви не обрали, будьте пильні та обережні на зимових дорогах.